FYLLDE IGÅR HÖHÖ

vart ju arton igår det kan väl förklara att jag inte blogga och hade en toppen födelsedag!! gjorde mattenationella..gick ja..som det gick, men sen drog vi til kungsträdgården köpte donken och hata picknick så jävla mysmys!! hamna efter det med kasper och alex i rålis där vi låg och sola tog en piggelin ocksåå,jobbutbildning senare på dagen. efter det tog jag en tur till solna och köpte en fin present till mig själv en kläning som jag ska ha till lördagens festligheter! möte pappa som bjöd på sushi sen muums och efter det vart det min första lagliga utgång!! känndes underbart även fast jag bara stanna till halv 1 shit va skönt att va artooon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0