tisdag

idag har jag sovit i stortsett hela dagen, är hemma och är sjuk, känner mig helt slut i kroppen och är jätte stressad för helgen! allt känns lite panik aktigt...men det är bara överleva. vara sjuk imorgon vore inte så kul. har utbildning imorgon också måste bli friisk!! tittat på dopet och nu pluggar jag lite!  gör min colombia uppsats, jag har alltid varit intresserad av sudamerika, särskilt colombia antagligen för jag va där förra året :P men nu sitter jag och skriver om konflikten där som har pågått sedan 1948!! tänk och leva så! det är  himla intressant det där!
hänger i colombia! cartagena en stad som är väldigt lugn! men utanför bankerna var vakterna utrustade med såå stora gevär, man såg även extremt mycket poliser ute på stan, har sällan sett så många poliser, men var en UNDERBAR STAD jag måste tillbaka till sydamerika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0