fredag/lördag

helgens planer var storslagna det skulle blivit en toppen helg men sedan gick i stortsett allt fel..fredagens party avslutades på en bar jag inte hade velat varit på hade hellre velat stannat och dansat loss på amnesia eller åkt hem men nejnej..i lördags var det storstädning i hela huset...för att ag hade varit så duktig bestämde jag mig för att jag vill gå ut och dansa lite till..men kvällen vart konstig pågrund av visa personer..så om det inte hade vart för kattis hade nog jag inte haft kul alls vi var iaf de som bjöd på sig själva och dansade loss på nype! sen fanns det ju dem som halv paja min kväll men skit samma..drog tidigit och gick hem och sov nu ska jag plugga!

Kommentarer
Postat av: Kitkat

Nutti då<3

2012-11-25 @ 22:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0