måndag

helgens bravader ahr inte varit dåliga har slagit till med lite allt möjligt! allt från dansat bort alla mina kalorier på sommar! till att sova bort hela lördagen innan det vart kräftskiva och mer bravader! fick ledigt från jobbet i söndags så jag faktist hade turen att springa till derbyt där jag sat i min ensamhet och njöt av fotboll i högstaklass (från aiks sida såklart då) trivdes i min ensamhet så i söndags tog jag en nattprommis runt i stort sett hela stan(söder,öster och norrmalm)
det slog mig inte förrns idag hur mycket energi jag gjort av med..så har sovit från när jag sluta skolan tills nu ungefär och nu ska jag gå och träna vilket liv
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0