..

sitter och försöker läsa om vad jag gjorde i vintras och hittar i stortsett inget min blogg är ganska tom..så vill försöka ta upp detta igen att blogga, inte för någon annans skull utan min egen. jätte kul för er som faktist intresserar sig i mitt liv och min blogg dock, läsarna har trots allt inte svikit mig!
har dock inte så mycket att skriva om vad som händer..för det händer inte så mycket egentilgen går i skolan,pluggar,går och fikar,jobbar,tar långa promenader med musik försöker hålla kontakten med alla mina vänner helt enkelt
vad det där emot händer mycket är med mina känslor och i min hjärna där är det full verkstad och jag vet egentligen inte riktigt vad jag vill. Jag vill en sak s¨å mycket att det gör ont..men samtidigt är jag så otroligt orolig för att bli sårad så jag vet inte..kaos bräh kaos
okej jag kan verkligen inte va seriös men ni fattar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0