disslista

känner mig på pisshumör en torsdag morgon som denna så ska skriva av alla mina I-landsproblem tänkte jag..kul med ett deppinlägg!
 
  • vädret! jag är så j*vla trött på vinter slask och äckelväder, ge mig sol
  • vädret leder till att jag är jätte trött, nästan hela tiden är jag trött? jag tror det är vinternsfel?
  • Jeppe vann paradise hotel? jag kan fan inte ta det det gör mig riktigt förbannad! hela säsongen har jag hejat på paow, hoppats på att hon ska vara den som sviker jeppe men jag hade helt fel...så igår hejade jag på aina och trodde hon skulle ha tillräckligt stake att svika jeppe men icke sa nicke..
  • folk som stör under föreläsningarna genom att fråga samma frågor VARJE föreläsning? frågan lyder "vart kommer individen in i det här sammanhanget" 
  • för lite tid till vänner, umgås alldeles för sällan med mina vänner!
  • saknar nebo något oerhört
 
 
 
 
 
 
avslutar med någoting possitivt! ser fram emot min resa så mycket att det pirrar i hela kroppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0