otrohet

ett tufft ämne att ta upp men tänkte skriva om något jag sett tydligt i min närhet.
jag har en person i min närhet som vet att sin partner varit otrogen flera en en gång,personen har erkänt det här och personerna har gjort slut och blivit tillsammans igen det har gått fram och tillbaka helt enkelt.
 
jag har ställt frågan till mig själv, hur skulle jag ta om min partner var otrogen? jag vet att jag aldrig skulle acceptera det. och varför är man i ett förhållande om man inte ska vara trogen? för mig går inte det ihop. Jag har talat med flera av mina vänner om detta och alla tycker det är helt oaccebtalt precis som jag. om man verkligen älskar någon så sårar man en person inte så grovt.  visst har man hört historier om folk som verkligen tagit snesteg och man nästan kan tycka synd om, men jag anser att man har en chans gör man bort sig ja då får man ta konsekvenserna
det handlar alltid om att ta konsekvenserna för sitt handlande. man kan inte få allt right?
både få leva singellivet och parlivet går inte ihop.  
jag har blivit så otroligt ledsen när jag hört om personen i min närhet och hopppas personen tänker på SITT BÄSTA och ingen annans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0