året som gått

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
 

ja men det gjorde jag väl?  haha eller är lite osäker faktiskt men reste till en del platser som jag inte besökt som lubeck åkte eclipse (haha) tog studenten, var i mitt upplagan av expressen ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
nej..började aldrig träna var riktigt kass faktist

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 
släktnig om det räknas?
 
4. Dog någon som stod dig nära?
ja min allra bästavän nebo avled och det vart en tung början på hösten
5. Vilka länder besökte du?
italien,grekland och tyskland vart årets resemål!
 
6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
ja,haha iaf under hösten har jag saknat bra rutiner känner jag i vardagen, vart lite svårt att börja plugga på universitet och få fasta rutiner faktiskt haha om det räknas?, 

7. Vilket datum från år 2013  kommer du alltid att minnas? 
 5 juni som var studenten,kreta resan, dagen jag sluta på donken, har många fina minnen i år, som när jag träffa nebo för första gången och vi fick vår nya lägenhet men många tråkiga som när nebo avled.

8. Din största framgång 2013?
min student och hur duktig jag känner att jag sköte gymnasietiden (utan att skryta) och mitt nya jobb

9. Största misstaget?
jag vet inte men är långt från perfekt
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ahah sjuk massa gånger
11. Bästa köpet?
kreta resan eller italien resan
12. Vad spenderade du mest pengar på?
mat eller krogen utan tvekan
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
underbara pojkvännen och nebo
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
hey brother och get lucky
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare!! förutom början av hösten
16. Vad önskar du att du gjort mer?
umgåtts mer med vissa vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
säger samma sak varje år..slösa tid på värdelösa vänner.
18. Hur tillbringar du julen?
landet med lollo!
19. Var du kär i år?
har nu haft pojkvän i över ett år så är jätte kär!
20. Favoritprogram på TV
i år började jag kolla på friends och vart fast!
21. Bästa boken du läste i år?
haha
22. Största musikaliska upptäckten?
frank ocean! utan tvekan!! så jävla bra grät som bara den på bråvalla!!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
ett resturangbesök från pojkvännen som var helt unerbart
25. Något du önskad
e dig men inte fick?
jag vet inte!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2013?

vi firade födelsedagen med att gå på derby aik-dif äta grekiskt med mina bästavänner och pojkvän sen ut och öla..sen hade jag även en födelsedagsfest som slutade med en utgång på sommar!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
om jag fick ha kvar nebo! och inte jobbat på ett av ställena jag jobbat på i år!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2013?
peplum,transparent,spets
29. Vad fick dig att må bra?
pojkvännen
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
oj hahha jag har inte spannat in nån kändis i år ;) men channing tatium 
31. Vem saknade du?
en god vän som jag tappa all kontakt med
32. Den bästa nya personen du träffade?
träffat många trevliga universitets människor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0