årsume del 4

oktober
 

i oktober så klarade jag min första universitets tenta,pojkvänen flyttade hemifrån och såklart det påverkade vart jag brukar hänga hahha, hade min sista arbetsdag på snabbmatskedjan där ajg arbetade 1 och ett halvt år., var ute med kattis och lollo ett antal gånger,vapiano middag med min fina linda,filmkvällar och daam kvällar
jag slutade även och jobba på ett cafe som jag även jobbade på pågrund av olika själ och det känndes ganska bra faktiskt
men min bästavän och älskade valp avled i oktober och det tog väldigt hårt på allt, detta tog väldigt hårt på mig och min familj och jag hade svår att klara av denna situation jag saknar nebo fruktansvärt mycket och det går inte EN DAG utan att jag tänker på hur det hade sett ut om man fortfarande var vid liv.
 
november
 

var även det en tung månad jobbade lite på olika mässor, och pluggade, gick ut lite, ja mycket mer än så gjorde jag faktiskt inte, jo juste jocke hade inflyttningsfest! 
åkte til landet för att grotta in mig i tenta plugg också haha spännande va?
 
december
som var väldigt nyligen men aja..hhah började december med att jag åkte tll lubeck, fick ett nytt jobb på ett stort varuhus där jag jobbar idag! firade jul på landet hade en helt fantastisk årsdag med pojkvännen när jag kom hem från jobbet hade han fixat anklever och skumpa till förrätt,god fransk korv till varmrätt och getost till efterätt, dagen efter vår årsdag var vi även på en mysig resturang på kungsholmen som hete la dame noire som var jätte mysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0