torsdag

hello! 
trivs verkligen super bra på min nya kurs! den är jätte rolig och inte alls lika komplicerad som statsvetenskap iaf inte än så länge och iof så har vi bara haft introduktionen. Statsvet var ju egetnligen int heller såå svårt, men jag var nog lite rädd för att göra fel helt enkelt. nu så kör jag bara på och det går utmärkt! sitter och drömmer mig bort till bråvalla där i stort sett alla mina house favoriter kör, den enda jag saknar är väl avicii, men man kan väl inte få allt? tyvärr tror jag dock inte det blir något bråvalla för min del, eftersom jag ska fira pappas 50 års dag under den perioden
men man kan väl inte få allt?
jag och pojkvänen har nu vart tillsammans i 13 månader det är över ett år, känns som det gått så otroligt fort.
sen blir jag lite trött på folk som säger typ " vågar ni boka nåt så långt i förväg tillsammans, tänk om ni gör slut" fattar ni meningen? då kan man ju inte hitta på något tillsamman? våra föräldrar gör ju det? man vet väl aldrig vad som händer? starkt ogillar det tänkesättet. jag kan ju inte gå och oroa mig att jag och jocke kommer göra slut?, man får satsa lite i förhållandet ;) annars kommer man inge vart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0