Underbar vecka

Det är så skönt att slippa skolan och nu endast fokusera på jobb finns inget så härligt som att vara LEDIG på riktigt! Har jobbat ganska mycket u veckan men ledig torsdag/ fredag så igår passa jag på att hålla igång:vart ett besök på vårdcentralen,planerande till USA, shoppandes med Ebba plus att vi åt lunch på jensens och drack mousserande i humlegården hur nice??
Idag har jag haft körlektion och nu ska jag träffa taxen blir en härlig fredag förre jobb 5 dagar framåt!
Juste i onsdags va jag och Ebba på grönan och såg tom Jones och stod bland tanter och random fyllon

https://cdn3.cdnme.se/510757/7-3/pic_539adb689606ee7647c71088.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0