Ont

Jag har gått upp nästan varje timme inatt för jag har så ont smärtan sprider sig från lilltån upp tull huvudet och jag vill bara gråta, kommer inte ihåg sist en natt jag inte kunde sova(?) men mj beror det på den där smärtan det är otroligt jobbigt!

Har just nu en fasen med en nära person att vi inte kommer överens alla och har inses att vi verkligen tycker olika jag tycker att personen är total ointresserad, lite arrogant och himla tjatigt och han tycker att jag bara är irriterad och har brister(?) jag vet inte riktigt hur jag ska lösa detta men det lär gå över vi brukar ha våra dispyter

På torsdag kommer den fysiska smärtan öka lite till

Vet att jag är djup nu å natten kommer nog ångra att jag skrev detta men nu får det bli som det blir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0