Nyttig

Vill inte säga att jag är på diet eller att jag bantar jag försöker helt enkelt ära hälsosammare idag på jobbet vart det lite tufft då vi hade fika , men hade faktist bra jobbarkompisar som fick mig att undvika det ahha nemen är ganska säker på min sak faktist ;) idag märkte jag även hur fort tiden går hörde om en himla tragisk sak som gjorde mig otroligt känslosam faktist och fick mig att uppskatta att man har friska familjemedlemmar och vänner. Livet är otroligt kort. 
Nu byter jag ämne lite hela tiden men hade mycket små saker jag ville få ut ikväll bara skriva exakt så jag känner ganska skönt faktiskt. Redan torsdag imorgon bara 3 dagar kvar heja heja! Okej tycker om att jobba just nu men endå 🙈
Den här fikan undvek jag...

Så ni ser hur duktig jag är hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0