Tisdag

Vet att jag inte har några läsare alls typ haha men kan inte hjälpa att tycka det är skönt att skriva av mig lite och i framtid även kunna se vad jag har haft för mig, i onsdags var jag och Kattis ute. Kvällen började med att jag åt middag med Erica var svingott! Sen kom Kattis och vi förade lite Sen gick turen:retro,collage,soli
Dock eftersom det var höstlov var det Asmycket folk och 18 åringar som var glada att komma in på Stureplan haha det var vad vi hörde och såg så ja stämningen ute var lite tryckt.. Var säkert exakt så själv när jag var nyfyllda 18.. Men äsch vi hade kul och var hemma vid 4a snorhungrig! I helgen har jag jobbat och hängt lite med Ebba.
Nu börjar även min hälsosamma månad heja heja ska försöka ta mig till gymmet någon dag i veckan/helgen och faktist komma igång! Pinsamt hur ovältränad jag är :(
Ni får som vanligt en liten bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0