Ensamtid

igår var jag ensam i stortsett hela dagen hade planerat arrangemanget sätta mig på en uteservering med en bok och ett glas vin och bara njuta. Under min tid här har den enda gången jag vart själv varit när jag åker till jobbet på morgonen.och det är inte ens hela bitten. På morgonen går jag upp ganska mycket tidigare än tjejerna och även då får jag lite tid för mig själv men det är inge mer ändå.så igår var jag faktiskt hemma i några timmar och missade de fina vädret för jag behövde bara mitt egna space. 
Imorgon eller på onsdag ska jag på lägenhetsvisning på min egna lägenhet då lär det Bli mycket tid ensam känns lite nervöst men det ska nog bli bra! 
Längtar Som bara den till den 10 maj då pappa och farmor kommer ner! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0