Lungt

Mår betydligt bättre idag så skönt!
Igår var det en riktig chill dag på jobbet ska vara ärlig och säga som det var fick inte så mycket gjort! 😳men känner att jag lär mig mer och mer för varje dag som går!

Sen igår kväll var jag och Kattis som vanligt på flaritys och såg matchen och drack öl riktigt trevligt! Sen gick vi till ett annat av våra guldkorn här! "The Benedict bcn" otroligt goda drinkar! Och mysig stämning! Dock ett betydligt lugnare ställe här nere! Vart en mojito och lite Patacones som är Sydamerikanskt det är friterad matbanan. Du äter med guacamole,fetaost och salsa❤️


PS jag fick frågan om mina "festvanor" här nere, som någon tyckte var för mycket. Kan säga så här att som oss gå ut ca 3 ggr i veckan ( Ibland mindre) anses som lite, dessutom är detta ett äventyr jag är här för att jobba (självklart) men när jag inte jobbar ha jävligt kul! Dessutom tror jag att många nyblivna singlar skulle fucka Ur totalt! Men tro mig fötterna är på jorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0