För många valmöjligheter

Jag mår otroligt bra just nu faktiskt!  Det har gått en månad sen jag kom hem till Stockholm, en månad som rent utsagt vart en berg o dalbana! Jag saknar Barcelona varje dag vill hellre säga att det är mitt hem än att jag är hemma i Stockholm. 

Jag märkte igår hur fina vänner jag egentligen har. Känns som att man ibland glömmer bort det! Nu blir detta inlägg jätte rörigt men det hag egentligen vill skriva är att man aldrig ska vänta på bussar eller killar det kommer alltid nya! 

Jag har dessutom blivit otroligt bortskämd med valmöjligheter nu!
Ska jag plugga i Stockholm? Ska jag flytta hemifrån? Saknar jag Barcelona för mycket? Vill jag plugga i en studentstad i höst?

Jag bjuder på en bild från i tisdags då jag o Erica körde en middag som vart en helkväll ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0