Ljuga

Jag vet att alla ljuger någon gång sånt är inget ovanligt en vit lögn hit och ditt är något vi alla gör och jag tål utan problem! Men en sak jag inte riktigt kan ta är när någon ljuger om sina känslor. 
Säger att man är kär i någon fast det inte existerar några såna känslor.. Pratade en del med Johanna om detta. Att killar som spelar på tjejers känslor på det sättet är riktigt fula. Varför inte bara säga som det är jag vill bara ha kul med dig. Nu vill jag inte att detta ska tolkas fel med tanke på mitt tidigare inlägg. Utan jag har vart med om att en vän ljugit mig rakt upp i ansiktet vilket egentligen inte gör något utan är förståligt jag kunde bara inte förstå varför personen inte bara var ärlig. Borde inte skriva ut det på min blogg egentligen men måste verkligen skriva av mig just nu kanske tar bort inlägget sen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0