Tisdag

Vaknar deppig. Mestadels för min födelsedag är snart och jag brukar älska att fylla år men nu innefattaren en del ångest  o problem. Kommer hem från mitt älskade Barcelona den 22 dagen innan förstod inte riktigt varför jag inte valde att fira här nere ikväll eller åkt hem tidigare.

Ne nu är allt bara nervöst men äsch!

I lördags möte jag upp Erika o då visar det sig att det är med min kompis från min språkresa var så himla härligt att ses igen! Vi drog till shottbaren och sen till brasilianaren före det vart lite chill efterfest på en takterrass med utsikt över hela born mys!

Sen i söndags möte jag upp Johanna vi köpte med oss wook och hängde på stranden i cirka 5 timmar var så himla härligt!

Och igår så gick jag till onecontact för att hämta ut mina pengar. Sen hängde jag o natascha hela dagen, vi Åt riktigt bra sushi promenerade o hann med lite shopping 👌på kvällen möte jag upp Johanna o senare även alinia på kaffe som övergick i drinkar 💪




Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

mums

2015-05-19 @ 10:35:25
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0