Tufft

Det går tufft nu, jag har tenta idag men jag gör den inte eller rättare sagt dugga, det beror på att jag är så oförberedd. Harry har varit hos veterinären och det är värre än vanligt. 
Däremot medans jag skriver detta inlägg insåg jag att jag nu klarar halva kursen! Med noll studiemotivation!
Kanske ska sluta vara så negativ!
Helgen var lugn det var mycket sorg efter Paris händelserna, svårt att hitta glädje. Fredags var det jobb/häng med ahlis.lördagen bestod av middag med Ebba /kasper och sedan några drinkar på Olssons skor. Måndags besökte jag mall of Scandinavia som var bättre än förväntat och vart även ett biobesök
Lite bilder i ett rörigt inlägg sen sist 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0