Mycket tårar

Det har vart en bra vecka!
Eller rättare sagt fullspäckad jobbade/pluggade mer än jag klarade av förra veckan.. Han med lite skoj men var mest sönder stressad 
I fredags hade jag dock en bra kväll!
Vart bishops med Lollo och sedan kom även ahlis, vi köpte med oss mat och gick hem till mig och åt ich drack vin! 
Kasper dock även upp! Super kväll!

Lördags vart det jobb sen senare på kvällen möte jag upp Erica och sprang även på Karin från Slovenien! Så hamna vi på snaps!

Söndag var känslosamt och allt sa mest stopp
Varför är min blogg så deppig?
Vill inte ha massa sympati vill mest hålla det ärligt och inte för fina något,
Man får må dåligt,man.får va ledsen det är inget farligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0