plötsligt händer det

helgen var en lång historia. det var en fredag kväll i skogen med harry och en lördag med party som aldrig riktigt ville ta slut. söndagen var en sorglig historia mådde inte särskilt bra, men gjorde det bästa av situationen.  och tdär har jag väl vart sen dess? blivit sjuk och mest legat hemma med ångest över hur mycket skola jag missar. en total omotivation till att göra nånting och ja vart en riktigt tråkig människa och blivit allt det jag aldrig velat bli en soffpotatis.
ska försöka styra upp allting men mår fortfarande inge bra så känns tungt att ta tag i allting. skulle vara så mycket lättare att flytta tillbaka till Barcelona ;)
skriver så sällan nu pga, att det är inge kul att läsa om mina ångestfyllda tankar... haha inlägg som inte hänger ihop för femöre. men ni vet iaf att jag lever :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0