Torsdag

Igår sprack mitt tålamod/humör all stress hade samlats ihop till ett åskmoln och igår sprack det, jag tycker synd om Erica och Evelina som fick se det..
Har hela veckan smågråtit över den här jävla tentan och igår vart alla tårar aggressioner! Jag hatar nationalekonomi över allt annat!
Jag är arg att jag ens behöver läsa denna kurs och tycker det är sjukt vilka krav de ställer? Och varför ska jag använda massa funktioner och inte skriva ut allt i ord?
Jaja annars hade vi en trevlig kväll på Urban deli med ostron och champagne! Super härligt faktiskt! Grät mig även till söms på grund av all stress, men på söndag är det dags men lär inte bli så mycket mer avkopplande för det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0