Dejtingliv del 2

Jag tror att skriva om killarna jag dejtat är ett sätt att bearbeta och lära mig av misstagen jag gjort. Men jag ska inte bara svartmåla killarna utan bara för att klargöra det hela är jag långt ifrån den enklaste att dejta men det får jag väl skriva om en annan gång ;)

Nu tänkte jag faktiskt skriva om en kille jag dejtat som inte var så lyckat!

Kommer att kalla han pojkvännen (inte min pojkvän ) men kommer skriva P
Även denna killa möte jag ute på krogen. Vi hade en super rolig kväll och han var ganska mycket äldre än mig.
Himla snygg att titta på och en riktig charmör. Efter första gången vi träffats när jag skulle gå så förklarade han väldigt tydligt att han absolut inte ville ha något seriöst just nu (även fast alla hans handlingar visade tvärtom)
Jag tänkte inte så mycket på detta utan tyckte han var rolig att hänga med, men eftersom vi bara setts en gång hade jag inga förhoppningar.
Denna killa slutade dock inte höra av sig, utan hörde av sig flera gånger i veckan och ville bara småprata om jag inte svarade på ett sms vart han oroligt sur. Vi fortsatte dock träffas och höras tills jag ruttnade totalt på att han hörde av sig så ofta och till slut blockade jag honom på snapchat som var det enda kontakt stället vi hade.
Jag tog bort blockeringen efter ett tag och då ville han direkt fortsätta prata och efter ytterligare en tid ville han bjuda på lunch, 
Jag tänkte att vi skulle prata om vart detta var påväg och beslutade mig för att vara mitt bästa jag. Jag gjorde mig fin och vi har en trevlig lunch tills han berättar att han och hans flickvän ska ha barn om 2 månader. Detta var inget jag kunde tänka mig och vart super chockad men sa endast grattis och låtsades var genuint glad för hans skull. 
Tills han föreslog att vi skulle "ses kvällstid". Då var jag inte genuint glad längre utan kunde inte dölja min frustration. 

Lärdomar 
* om han inte vill ge någon mer social medie en snapchat är det något som är mysko finns en anledning till att det kallades otrohetsappen i början ;)

* säger han att han inte vill ha något seriöst men alla handlingar visar tvärtom. Lita mer på ord. Då det kan vara samvetet som spelar roll (givetvis inte alltid)

*en kille du dejtar som blir så arg på att du inte svarar på alla meddelanden snabbt har antagligen något kontrollbehov

*låtsas aldrig vara genuint glad för dess typer av killar utan visa aggression direkt. Till exempel kasta hela din lunch på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0