Fantastiska J Cole

Idag har jag ett musik tips!
Den fantastiska j Cole. Jag tycker absolut att ni borde lyssna på honom, då han gör fantastisk musik med stor variation!
Och den 1 oktober kommer han till Stockholm 😍🙌
Jag ska givetvis gå och är super taggad!! Det kommer bli grymt!

Han spelar på hovet och det finns fortfarande biljetter kvar så tycker att alla borde passa på ;)

Lyssna och njut! Det ska jag göra denna torsdags morgon! Har precis ätit bananpannkakor och ska börja fixa mig för att ta en lunchpromenad med Erica! 
Och sedan går jag i skolan en sväng!

Så skönt med en lugn morgon idag😍
https://open.spotify.com/track/62vpWI1CHwFy7tMIcSStl8

Denna kan ni till exempel lyssna på :)
 Ha en fin torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0