Fredag/lördag

Jag sitter just nu på t-banan påväg hem ifrån mina föräldrar! Idag har vi tagit en lång promenad med Harry på Djurgården och ätit glass samt lunch!
Älskar att promenera på Djurgården särskilt idag när det var sån fin höstvärme!!

Igår var jag ledig!
Jag vaknade ganska förstörd på morgonen efter lite för mycket rödvin på torsdagskvällen men vart en pluggmorgon och lämnade in min första uppsats för denna termin! Sen åkte jag till ericas kontor för att dricka lite öl och skumpa före hoffmaestro! Som var så grymma!! Det var riktigt bra drag!
Massor av dans🤗 efter grönan möte jag upp mickan för att köra Langolo,oxid vida! Super rolig kväll!!
Var dock dålig på att fota igår :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0