Motivation att börja blogga igen?

Igår satt jag på jobbet ynklig med alldeles för lite sömn och alldeles för mycket dans dagen innan.
Och vart på riktigt sugen på att börja blogga igen. Det var kul att läsa igenom allt man gjort för flera är sedan och titta tillbaka på det.så ett litet försök att börja blogga igen kan vara värt det!
Börjar med att skriva om helgen!🥂
I fredags
Så var jag ledig! Så skönt. Jag passade på att storstäda hela lägenheten och sedan ut och käka med pappa.
Vi var på en resturang som hete kommendören, det var super bra! 
Riktigt bra service och maten var 10/10. Så rekommenderas starkt efter det gick vi På the hives som också var gryma!

Lördag 
Jobbade hela dagen! Men sen på kvällen firade jag världens bästa Erica som fyllde år vi förade hos henne före det var Langolo och massa dans! För mig slutade kvällen där eftersom jag jobbade på söndagen men vilken rolig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0