Härlig helg

Vet egentligen inte riktigt varför jag skriver tänkte att det kan vara kul att uppdatera när jag inte har så mycket annat för mig ;)

Jag har haft en helt fantastisk helg!!

I fredags
Hade jag en sjukt bra utgång efter en äntligen inlämnad tenta! Började med att föra och äta middag hos Evelina vilket var super kul och sen massor av dans på oxid dock lite väl sent kanske ;)

I lördags 
 Jobbade för fullt och efter det åt jag middag på asiatisk buffe med ahlis vi satt och prata i flera timmar verkligen supergos! 

Och idag
Hade jag en nya morgon före öl lunch och promenera med Linda så härligt att ses igen eftersom vi inte gör det särskilt ofta och bara mysa!


Hade tyvärr bara en tråkig bild på min mat från idag....


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha jag älskar när du uppdaterar, ständig följare!! Så mys att hänga igår! <3

2018-01-15 @ 18:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0