svar på tal bitches!

                                  
nu har jag fått många frågor så får slänga in många ;)

1337 h4x0r om hahah har inte skrattat så mycket på länge ;):
Hej mitzelle, jag frågade denna fråga innan men fick inget svar, jag tror att du missade den så jag ska fråga igen. Varför tror du på gud? Har du någon bra anledning eller har någon haft något bra bevis för att han finns eller tror du att det finns en gud bara för att folk säger det även fast dom inte har något bevis?.
alltså varför jag tror på gud? jag tror på gud för att alla behöver nåt att tro på..när man mår skit så finns det nåt man kan se på eller hur ska man säga? det finns många motbevis att han inte finns men det finns många grejer som är omöjliga att förklara så vrf ska de inte vara religösa?jag tycker att det här är för djupt att ta upp på bloggen.men enkelt sagt tror ja på gud för att det inte finns några motbevis/bevis alla behöver tro på något...


HANNAH om svar på tal bitches!:
orka härma kissie med just "svar på tal"



jag härma kissie?:O hahaha vi är sååå himla olika att jag bara asgarva när jag läste kommentaren ;) bitches det ordet kom kissie på or what? svar på tal  har typ alla bloggare och det tog jag som insperation från andras bloggar tyckte det verka som en kul grej pallar inte ha frågestunder -.-  så kissie var inte först med allt i bloggvärlden.



ni som inte fått svar får svar efter helgen eller på fredag ;)

Kommentarer
Postat av: emmy

mycket bättre än kissie:)

2009-09-30 @ 21:24:04
Postat av: 1337 h4x0r

Alla behöver inte tro på något, ateist heter det när man inte tror på något sådant. Och tro på något bara för att det inte finns något motbevis eller bevis, det är ju samma sak som om jag skulle tro på en flygande paj bit som är allsmäktig och kan skjuta laser strålar, den har också en cupcake som medhjälpare. Det finns inget bevis/motbevis för att min pajbit finns heller så därför kan du lika gärna tro på den, chansen är exakt lika stor att min pajbit finns som att gud finns.

2009-10-01 @ 16:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0