svar på tal!

                                        
har fått lite kommentarer och mejl så tänkte svara på det idag :) mejl adressen e fortfarande [email protected]
dom flesta kommentarena kommer från samma ip adress har en stalker XD

 
Nobody om michelle e besviken:
Vem har gjort vad?
nära vänner sviker än..enkelt sagt tänker inte säga vem..för att det är inget bråk ingenting en små sak personen gjorde som var orespektlöst..jag vart ledsen egentligen dumt att skriva det på bloggen men kanske får personen att tänka till :)  behandla aldrig era vänner dåligt!


Nobody om jag har slutat nian:
Har du kastat hatarna? Vilka är hatarna?
okej jag erkänner jag e en av de sämsta i sverige på stavning men helt ärligt så skriver jag väldigt fort och läser inte igenom det så stavar mycket fel :) men det ska stå hattarna såklart ifall du stör dig så mycket på det :)

och så till mejlen ;) alla som mejlat har fått svar nu :) publicerar mejl när jag lärt mig hur man "tar kort" sonia eller daniel som e tekninska får typ hjälpa mej eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0